lørdag 21. januar 2012

gamle minner

Har litt scrappe tørke for tiden, så det har ikke blitt annet enn at jeg sitter å ser på hva alle andre gjør. Det er masse flott å se på så det er hyggelig det. Jeg skal jo demotere rommet mitt, men det har vært så travelt i helgene at jeg har ikke fått begynt enda. Jeg skal igrunn ha det slik jeg har det i dag, men siden vi nå får et barnebarn til må vi ha plass til alle 4 når de kommer hit fra vestlandet på besøk. Så vi har fått tak i en køyeseng med 1,50 seng under så den gamle sovesofaen må ut og litt andre ting forsvinner i samma slengen og rommet males i litt lysere og hyggeligere farge. Det er nok som ligger i hyller og skap som bare kan stues laaaangt opp på loftet, og da blir det så god plass her, gleder meg:))

I dag la min kjære fetter ut et bilde på facebook som jeg tegnet til han til konfirmasjon hans i 97, veldig hyggelig at han har det ennå, på veggen til og med, jeg fikk faktisk litt lyst å rote frem blyantene når jeg så det.

Han var skikkelig opptatt av gitarspilling på den tiden.

6 kommentarer:

  1. Så kjekt med et nytt barnebarn.
    Og du verden så flink du er til å tegne.
    Det var kjempefint !

    SvarSlett
  2. Så koselig med enda ett barnebarn :)
    Og du er jammen flink til å tegne da, kjempefint.
    klem

    SvarSlett
  3. Visst är du kul med barnbarn!
    Så duktig du är på att teckna, underbar teckning du gjort här.
    Kram lene

    SvarSlett
  4. Wow dette var kjempefint, har du tegnet det selv, da er du super god med blyanten:)
    Klem Kari-Mette

    SvarSlett
  5. Kjempeflott teikning :D
    Og ein passande tekst til både konfirmantar og vaksne :)

    SvarSlett
  6. Fantastisk flott tegning! Så flink du er å tegne. :)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung