onsdag 16. november 2011

trekantet kremmerhus

Hei nå er det lenge siden jeg har fått lagt noe inn her i bloggen min, men det betyr ikke at jeg har "tørke" jeg jobber og jobber som bare det, har hatt en julemesse og solgte så masse at jeg må bare jobbe videre frem til neste julemesse. den skal jeg ha på karljohansvern i Horten. Gleder meg masse:)

Til helgen skal jeg og Inger Lise og Layla på skrappetreff hos hobbyhagen i stokke, det gleder jeg meg også til, masse og glede seg til nå frem mot jul:)

Jeg fant på nettet i går en bitte liten nusselig ting, hadde litt problemer med å skjønne brettingen, men når jeg fikk forklart litt nermere så ble det nesten litt flaut, for den var jo superenkel, kjente meg som ei stor kløne...

Men her er resultatet ivertfall...




Kanskje ikke de helt flotteste bildene men...

Har noen lyst til å prøve finnes malen her...

lykke til!

6 kommentarer:

  1. Så utrolig flott kremmerhus!!! :D Skal prøve meg på en slik nå med en gang :D :D

    SvarSlett
  2. Så nydelig den blev... så fint pyntet. Glad for at kunne hjælpe dig.

    Ha en fin aften

    SvarSlett
  3. Så nydelig kremmerhus du har lagd. Må inn å se på den malen jeg også :)
    klem :)

    SvarSlett
  4. Såååå stilig.

    Så fint at salget går bra.
    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Så stilig! Disse kan jo brukes til mye forskjellig, små gaver eller henge på juletreet :)

    SvarSlett
  6. ÅH så fint kremmerhus, gillar den model!
    Va kul att du fått såld en masse, men det ger mycket jobb till nästa gång! Lycka till och var rädd om dig!
    Kram lene

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung