mandag 28. november 2011

3 julekort for november

Nå er det så travelt før alle julemessene at jeg nesten glemte og sende inn bidraget for november mnd.
Men heldigvis så kom jeg på det, jeg har forelsket meg totalt i disse arkene til papirdesign, de er ordentlig nostalgiske og man kjenner bare julestemningen strømme på.
 
Jeg har laget tre tag-kort av disse nydelige papirene, jeg har ikke brukt så mye stasj i tillegg, syns ikke det behøvdes, bare litt snøfnugg fra MS puncher, litt bling fra nille, sløyfe av hampetråd og et lite "god jul" stempel fra kreativ hobby.
 
 





 

3 kommentarer:

  1. Så fine og koslige julekort! Med så nydelige mønsterark behøves det ikke mye stæsj, de er jo så lekre i seg selv!
    Jeg har også helt forelsket meg i disse arkene. Har ikke kommet lengre enn å beundre dem og nå fikk jeg lyst til å bruke dem:-)
    Klem fra June

    SvarSlett
  2. Kjempefine kort du har laget! Ha en nydelig adventstid.

    SvarSlett
  3. Så snygga kort och så underbara bilder!
    kram Lene

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung