søndag 10. juli 2011

seiler kort med sjokolade

Jeg ble ferdi med et kort jeg har holdt på med ei stønn.
Her for en tid siden ble jeg veldig nysgjerrig på disse "Matchbook candy holder"-kortene
Hvis du vil prøve så er malen her, Jeg har forandret litt på målene, mitt kort er ca 12x14cm.
Jeg tar det med i disse utfordringene.

Papirdokkene: utfordring#7 SOMMERBINGO og jeg har valgt perler, sommer, blomster
Card and scrap: utfordring #12 bruk punch/diese
Målselv scrapping: Juli utfordring sommer sommer og atter sommer
Vintage utfordring: utfordring #25 Bruk minst 3 forskjellige dies/punch 
Anonyme scrappere: utfordring #25 sommer
Kort o mania: utfordring #43 Anything goes

Jeg har brukt mønsterpapir fra Maja design "skjärgårdliv life by the sea"
og blomsten er fra en nellie snellen diese, svirvelen fra en magnolia diese. også har jeg brukt en spellbinders inne i kortet
Bildet har jeg manipulert så det ser gammelt ut, på denne siden her kan du også gjøre det med dine bilder :-)



jeg lagde lommen så det passet en liten eventyrsjokolade.

8 kommentarer:

  1. Nydelig sommerkort!
    Tusen takk for at du deltar å Card and Scraps utfordring.
    klem:)

    SvarSlett
  2. Vilket vackert kort! Tack för att du deltar i Vintage udfodring.

    SvarSlett
  3. Stilig kort!!! Tøft bilde du har brukt!

    Takk for at du deltar på VintageUdfordringen!

    SvarSlett
  4. ÅH så härligt sommarkort! Lycka till i tävlingarna!
    Kram lene

    SvarSlett
  5. Nydelig kort! Takk for at du deltar hos card and scrap.

    SvarSlett
  6. Vilket underbart kort du har gjort detta gillade jag mycket:) Lycka till med utmaningen:)
    Massor med sommar kramar från Lilla Pyssel Inger:)

    SvarSlett
  7. Nydelig kort, og kult bilde! Så deilig å få kort MED sjokolade da...*mmmmm*

    Takk for at du spiller bingo med oss Papirdokker, og fortsatt god sommer

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung