søndag 10. juli 2011

Lyseblå, beige og brun...

Så har jeg fått kost meg litt på hobbyrommet mellom solgløttene, været skifter fort her for tiden, det eneøyeblikket sol og neste regn, men jeg nyter ferien fordet jeg i fulle drag:)
Jeg har laget et kort etter skissen til sketcyhs color og tenkte å ta med den i disse utfordringene:

sketcyhs color: utfordring #78 skisse i lyseblå beige og brunt
Card and skrap: utfordring #12 bruk punch/dies


Jeg har brukt brun bazzill og mønsterark fra pion design "förgät mig ej" bildet er lastet ned fra nettet. Spellbindersene har jeg lånt av ei venninne og det minner meg på at de bør jeg vel kanskje levere tilbake snart.
Blomstene vet jeg ikke helt hvor kommer fra.
Ellers så er nesten alle kanter rufset og svertet.


5 kommentarer:

  1. Et nydelig kort! Blomsterarrangementet med osteklut var bare helt lekkert :)

    SvarSlett
  2. wawwww denne var dog bare rålækker.

    10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring

    klemmmmm

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, så fint motiv du har brukt. Nydelige papirer og pynt.
    klem :)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort, nydelige papirer.
    Takk for at du er med på sommerutfordringen til SC.
    Lykke til.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  5. Nydelig og lekkert kort!!!

    Takk for du deltar i vår utfordring i Card and scrap!

    Klem Mette

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung