torsdag 26. mai 2011

Vannkanne med tag

For tiden så strekker ikke tia så godt med til å blogge, lage kort eller hagen... Så nå tar jeg en uke fri fra nesten alt og roer helt ned med barnebarnet som kommer til oss på Lørdag:)

Men først så skal jeg legge ut et av kortene jeg har fått bestilling på, dette er et kort min venninne skal gi til sine svigerforeldre. De er veldig opptatt av alt som gror og hagen, diktet på kortet er det jubilanten selv som har laget, jeg fant det i diksamlingen hans.

Igjen så er det Marianne som har inspirert meg, hun er ei dame som finner ut av de mest utrolige bretteteknikker og former. Bloggen hennes er å finne her.


 Nå har det gått litt i surr for meg,
 så jeg aner ikke hva dette mønsterpapiret heter,
men det er uansett kjøpt på Gode minner i tønsberg.
Blomstene er hovedsaklig i fra papirdesign.



Det ble et dårlig bilde av diktet, men tar det med alikevel,
 syns det er ett flott dikt.
Dag Arneson er forfatteren

3 kommentarer:

  1. Hjelpe meg så utrolig vakkert det var. Og det verset passet så perfekt. Skikkelig sukkertøy for øyet og hjertet. :):)

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort!

    Ann Kristin

    SvarSlett
  3. Nydelig kort og et kjempeflott dikt.
    klem :)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung