lørdag 7. mai 2011

Mats Emils konfirmasjon

Ja nå er bunaden gjort klar og finstasen skal snart på, nå er vi endelig igang med konfirmasjonene. Det har vært mye konfirmasjon nå de siste ukene, og dette er ikke den eneste, men det er den jeg har hatt mest med å gjøre, i går var vi å pyntet border og det ble så flott. Konfirmanten selv var med og han var så fornøyd når vi var ferdige. Jeg har noen litt uklare bilder av bordet fra telefonen til Anne Grethe, men tenkte å legge de ut alikevell.

Blomsretoppsattsene som skal gå i rødt og hvitt med grønnt innslag er ikke kommet på plass enda.

På sangheftet under tallerknen står det øverst "Velkommen til Mats Emils konfirmasjon" og det passa så godt å legge den under tallerknen og bordkortet rett ovenfor:)

4 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint! Flotte farger og SÅ gjennomført og fint alt sammen :) Kos dere på den store dagen !!

    SvarSlett
  2. Ja, det var det jeg tenkte meg, det kom til å bli et fantastisk flott festbord. :):) Virkelig stilig!

    Ha ei riktig god helg, og en flott konfirmasjonsdag!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  3. Så nydelige bordkort Maya! :) Du har vært kjempeflink... :)

    SvarSlett
  4. Så flott dette var:)Kjempefine bordkort♥

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung