mandag 16. september 2013

Invitasjon og takkekort til Dåp

Jeg fikk det ærefulle oppdrag å lage invitasjonskort og takkekort til mitt siste barnebarn Leonora Nikoline <3 nå er Leonora 1,5 år, så det er en stund siden jeg lagde disse tia går så veeeldig fort...
 
 
Jeg så denne ideen på babykort inne på nettet,
men husker dessverre ikke hos hvem.
Hadde bare et bilde liggende i permen min...
 
Jeg hadde ikke dies som var stor nok,
så jeg lagde meg en mal på dataen og klippte alle for hånd...
Ble en del klipping ja, men hva gjør man ikke for barnebarna :)

Det ble å finne frem det jeg hadde av koselige møsterark som gikk i rosa ,
så det ble en del forskjellige mønsterark,
syns det ble litt spennende jeg.


 
inni brukte jeg et koselig dåps stempel fra kort og godt,
og resten skrev jeg inn på dataen.

 
På takkekortet ville foreldrene ha med ett bilde av lille prinsessen vår.

1 kommentar:

  1. Kjempefine kort du hadde lagd :)Den smekka var jo så søt også :)
    klem :)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung