mandag 29. oktober 2012

200gr sjokoladekort

Her er et lite utvalg av sjokoladekortene
 jeg har laget til julemessene jeg skal være med på.
I kortet passer det akkurat inn en 200gr sjokoladeplate...
En fin liten ting og ha med seg som en liten oppmerksomhet til vertinnen :))
 
Malen på disse kortene har jeg laget sånn:
Kutt bazzil på: 28,5cm x 24cm
Skår på: 8,5cm - 9,6cm - 18,1cm - 19,2cm
 
Du må lage to små "flipper" som måler 4cm x 5,1cm
skår inn 2cm på hver side på den lengste siden (5,1cm)
Disse skal limes inn oppe og nede
 i den lommen sjokoladen skal ligge, så sklir den ikke ut.
 
Paneler:
3stk 28cm x 8cm
3stk 28cm x 1cm
1stk 28cm x 3,5/4cm
 
Lykke til!
 










2 kommentarer:

  1. så skjønne sjokoladekort. Tusen takk for målene. Hadde mål til et litt mindre kort. dette passer meg godt.
    God kreativ høst ønsker jeg deg.

    SvarSlett
  2. Underbart vackra!!!
    Och tack för beskrivningen...detta måste testas.
    Ha det gott!!

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung