fredag 22. juni 2012

Konfirmasjons invitasjoner og dekorerte lys

Jeg har laget konfirmasjons invitasjoner og bordkort
til min kusine Emilie Beates konfirmasjon i mai.
Det ble vanvittig mye klipping,
 alle kjolene til både bordkort og invitasjon er klippet ut for hånd,
 heldigvis var Emilie her og hjalp til.


Alt skulle gå i grått og rosa, hun valgte selv maya design mønsterark.

vi gjorde de helt enkle inni


phu....15stk....


Jeg dekorerte lysene hun skulle ha på bordet,
 med de samme maya arkene

3 kommentarer:

  1. Nydelige invitasjoner, bordkort og lys :)
    Lekre farger og kjempe fine utklipte kjoler.
    Ha ei fin helg .)

    SvarSlett
  2. Så snygga och med en härlig färg. Hoppas din sommar är god.
    Kram

    SvarSlett
  3. Oj, disse invitasjonene var jo bare rålekre.. Nydelig stempel du har brukt.

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung