søndag 6. mai 2012

lyseblått kjolekort

I dag har jeg gjort ferdig et kjolekort jeg fikk på bestilling, det har blitt en hektisk april og mai mnd på meg, har fått ganske mange konfirmasjons bestillinger og noen bryllup. Men det er jo gøy da, at folk vil ha kortene mine, så får jeg litt å kjøpe nytt utstyr for også:)


Mønsterarkene jeg har brukt er de nyeste maja arkene ordentlig flotte ark, blomstene er litt fra her og der, stemplene er fra kort og godt, nederst på kjolen har jeg brukt en MS puncher for å lage en blonde kant.


3 kommentarer:

  1. Dette var et kjempefint kort. Nydelig pyntet.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Lekkert konfirmasjonkort :)

    SvarSlett
  3. Nydelig:)
    Moro med bestillinger.
    Mye fint nytt her siden sist.
    Klem Connie

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung