fredag 24. februar 2012

Hobbyrommet er ferdig:)

Endelig er vi ferdige med hobbyrommet, nå er alle ting kommet på plass, jeg må nok bo meg inn littegrann før det blir helt ok. Har flytta litt rundt på ting så må bli kjent på nytt;)

Sånn ser det ut hos meg nå:))

Her er hjørnet mitt, med det meste innen rekkevidde:)
Mangler litt gardiner enda, men det kommer.

oj ble vist ganske likt det 1. bildet...er så glad for alle hyllene:)))

Det er sååå deilig å ha fått forlengelse på pulten,
og med små enkle grep kan jeg også ha besøk av scrappe veninner....koselig...

Tilslutt må jeg skryte litt av utsikten min,
over alle takene ser jeg over til Moss,
i mellom der ser jeg nordenden av bastøya, kan såvidt skimte fengslet,
og på kvelden så er det koselig med alle lysene der ute..
Men når jeg ser på bildet her,
så ser jeg også at jeg må ta en prat med naboen,
 om den tujan som står midt i glaningen der....

Ha en flott scrappehelg alle sammen!

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny-opp-pussa hobbyrom! Så hendig og kjekt innredet med flott utsikt! Gleder meg til å se hva du tryller frem av flott prosjekter der inne....

    SvarSlett
  2. Veldig flott rom du har fått deg. Stort og godt arbeidsbord deter så deilig å ha god plass nr en jobber:-)
    Og ja du hadde en flott utsikt!Som jeg virkelig misunner deg-
    Ha en flott helg håper du får kost deg på rommet ditt i helgen.

    SvarSlett
  3. Så fint du har fått det.
    Kram

    SvarSlett
  4. Gratulerer. Så fint det ble og for en herlig utsikt.
    Elsker sjøen.

    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Å, så kjekt du har fått det på hobbyrommet ditt. Deilig med alle hyllene, og får du litt "tørke" kan du jo nyte den herlige utsikten. :):)

    Ha ei fortsatt fin helg!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  6. Ett JÄTTESTORT GRATTIS till ditt nya pyssel rum så himla snyggt det blev:) Du måste vara så himla nöjd och glad nu:) Jättetrevligt att du delar med dig av bilder så vi andra får se hur fint du fått det:)

    STORT TACK för ditt trevliga besök och rader hos mig så himla snällt och gulligt av dig:)
    Trevligt att du gillade min vita flätade korg, blev nöjd med den själv och håller på med flera i andra färger:)

    Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer:)

    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    SvarSlett
  7. Kjempe flott hobbyrom og deilig med masse hylleplass og god utsikt :)

    SvarSlett
  8. Ser deilig ut....her kan du være kreativ som du pleier å være!!!
    Vi ser deg vel snart ikke på jobben lenger nå tenker jeg!!!!
    Klemmer gro

    SvarSlett
  9. Knallflott hobbyrom!
    Og utsikten er jo fantastisk,forhåpentligvis er naboen skikkelig lei av busken sin,hihi;)

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung