onsdag 17. november 2010

After Eight

I dag fikk jeg gjort ferdig 6 stk after eight esker til julemessen, den er til helgen i Slagen Hallen og jeg syns ikke jeg har fått gjort alt jeg hadde tenkt...Hele forrige uke var jeg syk og lå for det meste og sov.
 Det var jo den uka som jeg skulle gjøre det meste, så det får bli det det blir:)

Som forrige gang ble det magebelte på eskene.

Syns det er litt vanskelig å masseprodusere. Liker best og ha litt tid, og kose meg med det jeg lager.
Syns kanskje det ble litt stress i år...

4 kommentarer:

  1. Hei. Disse magebeltene var fine. Skal prøve meg å lage en tenkte jeg. Hvordan gjør du det? Bruker du kartong først og limer på sider etterpå?

    SvarSlett
  2. Hei sylvia takk for hyggelig innlegg, ja jeg brukker vanlig kartong, 12x12 ark det går så greit med lengden på arket. også setter jeg på sidepanel med mønsterark etterpå:) ikke så vanskelig å lage denne her:))

    SvarSlett
  3. Lekkert!
    Enig med deg Maya. Masseproduksjon kan fort ta kosen vekk. Jeg også liker å sitte å pusle og kose meg:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  4. ÅÅÅÅH vad fina de är, synd att det är SÅÅÅ långt för mig till marknaden annars hade jag kommit och handlat av dig. Visade detta för min sambo och berättade att ajg ska göra såna, han tyckte de var jättefina.

    KRAM
    Carina

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung