tirsdag 28. september 2010

Vintage julekort

Hurra jeg vant utfordringen forrige uke , så jeg må selvsakt være med denne uken også på fruarna Liljas ukentlige utfordring

Etter en del tenking Kom jeg frem til at noe av dette skal det nye kortet inneholde ...

Ja sånn ble kortet denne uken . Til å begynne med var det Ikke meningen at det skulle bli et vintage kort , menn jeg syns de et så fine, og jeg har sansen for den stilen , særlig til julekort .
Jeg har brukt de nye julearkene fra 3ndypapir , de er så fine , og bildet er et glansbilde i fra Panduro .

4 kommentarer:

  1. Åh så vackert, är ju som skissen helt underbart.
    Tack för titten.
    Anna

    SvarSlett
  2. Nydelig kort :D
    Det er så gøy å se kortene du lager for du er så utrolig flink! Selger du kortene eller bruker du de selv?
    Ha en strålende dag

    SvarSlett
  3. Tack! Gillar ditt julkort riktigt mycket!
    Ja det ska bli spännande att se vem som vinner.

    Lykke til..:)
    Klem Mathilda

    SvarSlett
  4. TUSEN tack för tips, tänk om jag bara kunde få till det där med tiden också....

    KRAM
    Carina

    SvarSlett

jeg har kost meg med den nye symaskinen min og laget noen koselige tolatt/sminkepunger. de blir med på årets julemesse.  toalett/sminkepung